Totaal aantal pageviews

donderdag 21 november 2013

Zo'n dag........

Zo'n dag die we allemaal wel kennen.  Zo een waarbij alles net ff niet gaat zoals het moet. Zo'n dag had ik vandaag of eigenlijk vanmiddag.

Het begon al bij het weg gaan van mijn werk. Vrije middag genomen, met lege handen naar de auto, terwijl er een doos planten meegenomen moest worden.
Vergeten, jammer, wat maakt het uit, gewoon ff terug en alsnog ophalen. Geen probleem als je dan niet per ongeluk je autosleutel laat vallen. Nog een keertje terug dus.

Eindelijk weg, op naar Hoogvliet om geld uit te geven. Eventjes de strijd aan om een parkeerplek. Leuk die markt, maar als daar de helft van de parkeerplaatsen aan op gaat wordt het ff minder.
Drie rondjes om de binnenban en veel, heel veel haantjes- en hennetjesgedrag later wilde ik het bijna opgeven nadat ik zowat mijn auto in een andere had geboord. Net op dat moment was het gelukkig eindelijk raak, ik had eindelijk geluk.

Ik had mijn brammetje wel verdiend vond ik. Heerlijk met mayo en pinda, ik kon het niet weerstaan. Heerlijk was ie, alleen wel jammer dat ergens de helft nu licht te wachten op een hongerige hond of zo. Zo jammer...... Ik had niet zo'n vaste hand zal ik maar zeggen. Oftewel ze was gewoon een beetje blond, onhandig, dom. Noem het zoals je wilt.

Tja en dan daarna nog boodschappen doen hahaha. Gewoon voortaan lekker niet doen Leandra, dat kan gewoon niet goed gaan,  dat weet je toch.
Ik ga me zelf niet te veel voor lul zetten hier, maar geloof me ik heb een paar kilometers te veel gemaakt, ben tassen vergeten en heb mezelf genept. Maar uiteindelijk had ik wel alles lol. Alles op 1 flesje bier na. De volle krat bleek niet vol.....

Met verhit hoofd ondanks de kou, er helemaal klaar mee, kom ik bepakt en bezakt bij de auto om te zien dat een meeuw het ook zo'n dag vond: mijn hele auto ondergescheten door dat @#$& beest.
Pffffff zo'n dag, nu veilig thuis, maar moet nog op pad. Duim alsjeblieft voor me dat het alleen de middag was ;-) Gewoon zo'n dag, niks ergs, niks bijzonders, maar zo irritant.

Geen opmerkingen: