Totaal aantal pageviews

vrijdag 22 november 2013

Leuke quotes MS collecte 2013


Moeder tegen dochter (ca.15): "heb jij nog kleingeld voor de MS collecte?"
Dochter: "Ja, maar dat is mijn bijdrage, ik wil zelf wat geven. Geef jij ook zelf maar."
Ik hou er van: 1 huis twee donaties :-)

"Ik heb zo'n respect voor mensen die dit doen door weer en wind. Het scheelt wel als je weet voor wie je het doet he? Voor wie loop jij nou eigenlijk echt?" Een mooi gesprek volgt *slik*.

Jochie van jaar of 4: "Mama wat is dat? Mama: Dat is voor MS. Nee mama dat is tegen MS."

"Hoe kan ik nou niks geven als je het zo lief vraagt."

"Ja natuuuurlijk heb ik iets over voor MS, ik heb alleen niet zoveel kleingeld in huis." Vervolgens stort de beste man minimaal 10 euro aan groot muntgeld in de bus :-):-)

"Ik heb geen kleingeld, maar wel een goede bui." Mogen meer mensen hebben geloof me! Wow!!!

"Ik doe wel even de deur dicht want het is koud buiten". Komt terug "hmm dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen, sorry". En die sorry was oprecht.

Geen opmerkingen: