Totaal aantal pageviews

donderdag 14 augustus 2014

Zorg dat je praat

Ben je het kwijt
Is het te laat
Geef dan toch aan
Wat tussenin staat
Laat het niet gaan
Zorg dat je praat
 
Veeg wat het is
Vandaag van de baan
Het is het niet waard
Te laten bestaan
Doe toch geen kwaad
Blijf niet in die waan
 
Maak het weer mooi
Groot leek de staat
Tover hem aan
Lach op 't gelaat
Kijk je nu staan
Geniet van die daad
 
Zo weer voorbij
Te ver weg gegaan
Had even geen maat
Maar nu weer gedaan
Koester geen haat
Gun het geen traan
 
Gebeurt even zomaar
Raar waar 't ontstaat
Ontspringt klein de kraan
Als grote druppel verlaat
Maar laat het toch gaan
Zorg dat je praat

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik wist wat ik deed maar na afloop ben ik gaan inzien
dat ik te ver was gegaan in mijn levens daad

Anoniem zei

zo de daad dat je hebt gedaan zou je leven op het spel zetten
tot je met de oplossing komt dat je door mag gaan naar de oplossing
dat je nieuw leven schenkt