Totaal aantal pageviews

maandag 21 april 2014

Rolykit

Vandaag kwam hij weer even tevoorschijn, de zorgvuldig bewaarde Rolykit met inhoud van opa. Druk aan de klus misten we net dat ene schroefje met die speciale afmetingen. Net als altijd natuurlijk niet te vinden tussen de vele schroeven in onze schroefbakken.

Als we het nergens kunnen vinden is er altijd maar een optie, de Rolykit van opa de Boef. Ik rolde hem open en wist dat ik het ging vinden. En met het open rollen, gebeurde er ook vandaag weer iets speciaals. De herinneringen aan opa vlogen door mijn hoofd. Mooie momenten die ik nooit wil en zal vergeten. Zo klein, maar oh zo dierbaar.
Wat is nou een Rolykit, wie weet überhaupt wat het is. Voor mij is en blijft hij speciaal en volgens mij heeft iedereen zijn eigen Rolykit. In een andere hoedanigheid en niet vol met schroefjes maar wel met heel veel vakjes vol met warme herinneringen aan speciale mensen.
 




Geen opmerkingen: